søndag 7. august 2011

Da er trekningen på Giveawayen foretatt =)

Denne gangen var det tre pakker som skulle fordeles, jeg brukte Random.org men får ikke til å legge inn sånn at dere ser nummerene...

Uansett, resultatet ble som følger:

Pakke nr. 1 - 10 El-tester, 3 Graviditetstester og 1 pakke babyplan Folsyre går til...












Tuppen og Lillemor :-)





Pakke nr. 2 - 7 El-tester, 1 Graviditetstest og 1 pakke babyplan Folsyre går til....












Malene :-)





Og pakke nr. 3 - 4 El-tester og 1 Graviditetstest går til...












Fruen :-)






GRATULERER alle tre - send meg adresse (livetslekogalvor@gmail.com), så skal jeg få pakket og sendt en av de første dagene :-D









3 kommentarer:

  1. Jippi!!!! Endelig fikk vi litt vinnerlykke :D Og dette er en kjærkommen gave, storforbrukere av disse testene. Og bra at vi får folsyre for det har vi helt glemt å knaske i det siste! ;)

    SvarSlett
  2. Jeg ble også kjempeglad for at dere vant - og de andre også så klart :) Håper det bringer lykke og at testene viser det dere ønsker at de skal vise alle sammen :) Jeg er så glad for at dere stiller opp og deltar! *klemmer på alle sammen*

    SvarSlett
  3. Alle pakkene er nå sendt - håper de kommer vel fram :)

    SvarSlett