mandag 29. august 2011

Kloregnageren har vært på ferde igjen =(

Jepp, så har kloregnageren enda en gang bevist at han liker ledninger... På lørdag kveld hørte jeg at han drev med noe ute på veggen - og da jeg så ut av vinduet, sto han og dro i telefonledningen - en halvmeter utafor veggen :-o

Så, i dag har jeg provisorisk sperret sånn at han ikke får tak i ledningen noe mer - nå er den skjøtet på tre steder, så for å beholde internett og telefon litt til, så er det kanskje greit å unngå flere skjøter ;-) I mangel på andre ting å tette med, så fant jeg noen takplate-rester og spikret opp - så nå ser veggen sånn ut:


Han har så vidt begynt på jobben med å gnage seg igjennom pallene jeg skrudde i veggen sist han tygget ledning, men takplatene skal han slite bra med for å få gnaget igjennom, hehe :) Blir fint når hundegården kommer dit den skal, da trenger vi ikke å bekymre oss over at noe blir spist eller tygget i stykker - forhåpentligvis blir det i løpet av neste sommer :)

Ellers er soverommet til eldstemann under opp-pussing også, det går framover, om enn ikke så altfor fort - det kommer bilder etterhvert derfra også :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar