torsdag 4. august 2011

Trond-Viggo og Samfundet

Ble det i kveld gitt, eller det vil si noen episoder da, kan jo ikke sitte og glane på titteboksen hele natta heller :)


Ler meg skakk av den mannen altså :-))) Savner barne-tv med Trond-Viggo, jeg - det var tider når Kroppen gikk, husker jeg, skulle ønske det kom i reprise så unga kunne fått se også :)

Det jeg husker aller best er denne:


Den er jo bare gull, da, og forklarer så utrolig enkelt og greit hvordan ting fungerer - for de aller fleste...

6 kommentarer:

  1. Husker jeg ble flau da han dreiv å sprang rundt med disse sædcellene. Kunne ikke være gamle jenta da dette ble sendt på tv. Lurer på hvordan han er å ha som lege, for han er temmelig morsom. :D

    SvarSlett
  2. Ja, han må være morsom å ha som lege :) Husker ikke om jeg ble flau, men jeg husker at disse sædcellene var fryktelig morsomt, hehe... og så husker jeg en episode om øret, det var også festlig :)

    SvarSlett
  3. Haha jeg tror de fleste av oss husker den best. :)

    SvarSlett
  4. Har vært på live-show med han på samfundet i voksen alder. Hysterisk morsomt!!!
    Tror forresten ikke han har jobbet særlig som lege etter han begynte med TV og underholdning...

    P.S. trodde en periode jeg ikke hadde tilgang til bloggen din lenger, men er glad for å se at det ikke er tilfelle... :sparke:

    SvarSlett
  5. Bloggen var nede en uke, men nå er den oppe og går igjen, Esme *klemmer på* Ja, jeg ler meg skakk av Trond-Viggo hver gang ennå, jeg :)

    SvarSlett