onsdag 16. mai 2012

Argh - Telenor =(

Den forrige regninga var i største laget, så jeg gikk inn på nettet og utsatte den, fikk kvittering på at den var utsatt til slutten av mai og trodde alt var i skjønneste orden - det var helt til nettet forsvant i kveld :( Når jeg prøvde å ringe da, så fikk jeg bare beskjed om at det var stengt pga manglende betaling *klaske panne*

Jaja, da var det bare å høre med utleier om å få låne deres trådløse nett - noe jeg fikk, jeg bor jo hos verdens herligste mennesker, har jeg sagt det før? ;-) Så fikk jeg gått inn i nettbanken og betalt det jeg skyldte til Telenor, så nå har jeg ingen penger til husleia - men  heldigvis er det enda et par uker til den forfaller for juni! Da gjenstår det bare å se hvor fort Telenor får åpna linjene igjen da, for telefon forsvinner erfaringsmessig i løpet av natta... Er jo så typisk dem å stenge etter kundeservice er stengt og rett før en helligdag :-s Dvs at jeg ikke har sjans til å kontakte unga de nærmeste dagene, noe som er utrolig dumt, spesielt i morra hvor alle unga skal på hvert sitt sted, og jeg bare er en person og får bare vært med en av dem :(

Jaja, er det ikke det ene, så er det det andre - hele forbanna tida!!!

Frustrert og drittlei nå, ja :(

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar