mandag 21. mai 2012

Enda en helg er over =)

Tida flyr, rekker jo knapt å henge med :)

Har vært en super helg! Fredag var jeg på kaffedate, det var kjempekoselig, fikk skravla masse :) Så på kvelden satt jeg bare hjemme og slappet av, helt for meg selv, la meg tidlig og sov godt!

Lørdag ble jeg invitert til en annen fb-venn, en trubadur som spiller rundt om kring - der var det en trubadur til, og vi sang i mange timer - kjempestas :-D Et stykke utpå natta ble jeg kjørt hjem av den andre gjesten, en flott mann, han fikk låne senga mi så han slapp å kjøre hjem i drittværet, så jeg sov på sofaen... merker det i nakken ja, for sofaen er ikke like god som senga :-s

Denne uka blir full, før det blir pinse og langhelg igjen om en uke - og om to uker er det Ole Ivars-konsert, gjett om jeg gleder meg til det!!!

Nå skal bikkja og jeg sløve litt, før dagen plutselig har gått og unga kommer igjen fra skolen - det var to trøttinger som kom seg avgårde her i stad, hehe.

Og så får man håpe at sjåfør-trubaduren tar kontakt, hadde vært hyggelig å bli bedre kjent med han...la han til som venn på fb i går, så får vi se :-) Googlet han for å se om jeg fant noe telefonnr, fant da ett og har sendt på en sms, men ikke fått noe svar enda...og så fant jeg ut at han faktisk er en av Norges beste gitarister - absolutt ikke noe minus det ;-p

Jepp, og sånn går nu dagan - i morra er det time hos Nav sammen med fastlegen, spent på hva som blir utfallet der...

Ha en flott uke der ute i blogglandia <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar