torsdag 10. mai 2012

Forkjøla gitt - igjen =(

Jaggu har jeg blitt forkjøla igjen - det er vel 3. gangen siden jeg flytta...blir for mye frisk luft her, tror jeg :-p Jaja, det går vel over igjen, en dag :)

Stille og rolig her denne uka, vesla er på leirskole med gamleskolen, er et sted mellom Sandefjord og Larvik, ser veldig koselig ut der! De hadde ikke lov å ha med mobiltelefon, så dette er vel første gangen på hennes 12,5 år at jeg ikke har sagt natta til henne tre kvelder på rad...litt rart også :-s Men, like greit å venne seg til, hun blir jo bare større og større... Blir liksom ikke det samme med eldstemann, siden han har bodd hos faren så lenge, og gutta aldri har hatt samme kveldsrituale som vesla :)

Ellers har minsten rukket å bli 10 år, gudene må vite hvor de årene har blitt av!!! Synes ikke det er lenge siden eldstemann ble født jeg, og han blir 14 om under en mnd :-o

17. mai nærmer seg med stormskritt, og i år har jeg ikke råd til verken is eller pølser, så jeg håper faren kan ta dem med på noe...det blir nok ikke noe tog, for penklær har de ikke, og ikke har de lyst heller... Faren pleier jo å reise på tivoli og til foreldrene sine, eller så kommer foreldrene til han, så jeg håper unga får være med han i år... Faen ikke mye moro når man mister inntekta si altså :( Har søkt om bostøtte, men den kommer nok ikke før 17. mai hvis jeg får noe, skal levere søknad om sosialstønad også, for det er umulig for en voksen og tre barn å leve på 2.500 i mnd til alt unntatt husleie - det skal dekke strøm, telefon, lege, bensin, mat, klær...det sier seg sjøl at det er klin umulig! Ikke har jeg noe jeg kan selge heller, så det er liksom ikke noe lys i tunnellen med det første heller... Legen min skal være med meg til Nav på møte der, for han mener at jeg ikke kan jobbe, men vil heller ikke søke uføretrygd enda, så da må man høre med Nav hva de sier... Legen snakket om at jeg kanskje kunne søkes inn på Cato-Senteret eller noe, men er jo avhengig av at Nav godkjenner det også... Norge er et fint land det, hvis man er frisk nok til å jobbe...

Bilen min er fortsatt ikke helt god, det knaker og knirker foran hele tiden nå, så jeg har ikke turt å kjøre for å se på lageret jeg kanskje kunne få leie enda... vil ikke risikere å bli stående uti huttiheita, så får vente til noen evt kan kjøre meg...

Hadde besøk i helgen også, av en tidligere kompis, men det får aldri blitt noe annet enn en venn...han ville gjerne mer, men da kjente jeg panikken gripe meg! Dessuten var han helt annerledes enn jeg husket han, for mye alkohol, for mye mas, rett og slett for mye...dessverre :( Men, sånn er det bare, og hadde vi ikke møttes, så ville jeg jo ikke funnet det ut heller :)

Det er bare en mann i mitt liv, og det er bikkja <3 Sånn kommer det nok til å bli en laaaaaang stund også, for jeg har ingen planer om å få følelser for en ny mann - det er for mye mas! Og fortsatt er det noe som skurrer i hjertet mitt fra i vinter, så jeg er ikke klar for noe nytt uansett - med mindre det plutselig dukker opp et mannebein som virkelig stjeler hjertet mitt og får det til å gå bananas da...og tatt i betraktning at det kun har skjedd en gang på 40 år, så er sannsynligeheten MEGET liten ;-)

Sånn var visst ståa her for tiden, nå får jeg nyse meg i seng før hosten får overtaket!

Nattinatt mine venner i blogglandia <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar