tirsdag 29. mai 2012

Junibabyene begynner å komme...

...det er litt sårt... Skulle jo gått her diger og tung nå, med akkurat en mnd igjen til den terminen som var :( Merkelig hvordan ting snur og forandrer seg hele tiden!

Hadde egentlig ikke tenkt så mye på det, før jeg fikk "sladremelding" natt til i går, om at nå var noe på gang - er jo innom et forum for gravide, og når jeg var gravid sjøl, så fant vi oss "sladrevenner" som skulle informere de andre i samme terminklubb når det skjedde noe :) Jeg var så heldig å få lov å være sladrevenn selvom jeg mistet sjøl, og i går kom altså en liten stor gutt til verden <3

Misforstå meg rett, når ting likevel ble som de ble, så er jeg selvfølgelig glad for at jeg ikke er gravid og skal føde en av de nærmeste ukene!

I går var jeg på prøveforestilling av Urbane Totninger, de la ut en status på FB søndag kveld, hvor de sa at de første 30 som kommenterte skulle få to billetter hver - jeg heiv meg på og skrev, og rakk det så vidt :) Men, jeg har jo ikke bil eller bensinpenger, så jeg la ut en status om noen ville være med - mot at de kjørte, og etter noen minutter tikket det inn en sms, så da ble det tur til Toten på meg :) Og gudhjelpemeg altså, showet var dritbra, er ikke mye de trenger å finjustere der altså. Vi lo og lo i 90 minutter, og vi lo nesten hele veien hjem igjen også - det er nesten utsolgt allerede - til og med ekstraforestillingene begynner å bli utsolgt, så om du vil se et skikkelig morsomt show i sommer, så ta deg en tur til Toten! Men, du må kjappe deg med å reservere billetter...

I dag har jeg blitt invitert med på motorsykkeltur med en som tok mc-lappen forrige uke - kan jo ikke si nei til det! Så i efta/kveld blir jeg eksosrype for en liten stund :-D

I morra skulle jeg vært på omvisning på Stortinget, men jeg måtte avlyse, for jeg har ikke penger til verken bensin eller tog, så håper å få være med en annen gang...

Det varme været vi har hatt en uke, er nå blitt rimelig mye kaldere, men sola skinner da :) Det er spådd drittvær til helgen, og det er jo typisk, for da er jeg bedt med på utekonsert... Jaja, finnes ikke dårlig vær, bare dårlig klær - så både boblejakke og regndress henger klart ;-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar