tirsdag 1. mai 2012

Litt sommerfugler og gode naboer =)

Ja, som med alt annet, så går det opp og ned her i hverdagen...

Jeg fikk plutselig telefon fra en fyr her om dagen, han hadde muligens lagerplass til meg, skal oppover dit i løpet av uka for å sjekke plassen!

Så har jeg fått noen telefoner den siste uka, fra en jeg vanka mye sammen med for 20 år siden, har ikke hatt noe særlig kontakt før jeg fant han igjen på fb for en stund siden, men heller ikke der har vi hatt særlig kontakt - før nå de siste to ukene eller så :) Og jeg må si at jeg får litt sommerfugler i magen, når han ringer meg... Ene kvelden tok han fram gitaren sin, og sang en sang for meg - som betydde veldig mye for meg den tiden for 20 år siden - ikke lett å ikke bli litt betatt da <3 Hadde vært kos å møte han igjen, å kunne se han i "levende live" og gi en skikkelig klem!!! Kanskje vi får det til, snart...

Jeg fikk hjelp av faren til unga med å skifte dekk på bilen, og fikk satt sammen eksosanlegget igjen, så inntil jeg har kjørt i mange dumper, så henger det da så vidt sammen... Og så fikk jeg låne penger av pappa så jeg fikk betalt årsavgiften, så nå slipper jeg å ha hjertet i halsen hver gang jeg forlater byggefeltet med bilen :-D

Og i dag fikk jeg beskjed av gode naboene mine (de jeg leier hos) at jeg blir satt på gjestelista deres til en utekonsert de skal arrangere i sommer, som jeg har VELDIG lyst å dra på, men har jo ikke mulighet til å betale 300 for en billett...men nå får jeg til og med ta med en person, og komme inn gratis <3 Jeg må ha verdens snilleste utleier altså!!! De vet jo situasjonen min, jeg klarer jo ikke å holde kjeft om sånt, så jeg fortalte dem i det øyeblikket jeg hadde mulighet etter jeg mista inntekta mi... Ærlighet varer lengst!

Vesla reiser snart på leirskole med gamleklassen også, hun gleder seg stort - håper de er heldige med været...men, de får det nok superknall uansett :-D

Jepp, da har jeg fokusert på det positive denne helgen, så får jeg ta tak i det negative igjen i morra når hverdagen kommer...

Klemmer til dere alle, her i blogglandia :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar