fredag 18. mai 2012

Hurra for Telenor =)

For en gangs skyld var de raske, både telefon og internett er nå oppe og går igjen :)

I dag blir det kanskje kaffedate med en mann jeg har kommet i kontakt med på Facebook, vi har mange felles kjente, men aldri møtt hverandre... La merke til han for noen uker siden, og sendte en venneforespørsel, da var han i et forhold, men så ble det slutt for en uke eller to siden, og da har vi fått mer kontakt :) Skal bli artig å møtes irl, så får man se om han er like "perfekt" da, som han er på nett ;-)

Ellers er nasjonaldagen vel overstått, unga fikk være med venner og faren sin, så da ble det ihvertfall feiring på dem! I helgen er det pappa-helg, så om kaffedaten blir noe av, hvem vet, kanskje det blir flere dater? Hehehe, hvis ikke, så har jeg et par venner som gjerne vil ha meg på besøk i helgen, så jeg blir nok ikke sittende bare her og glo i veggen - en venn vil ha meg med på biltur i TransAm'en sin, sier jo ikke neitakk til det?!

Det er fortsatt ikke sommertemperatur ute, men det var opphold og masse sol i går, nå er det også lettskyet, og 10 grader :)

Nei, nå vil visst mannen i mitt liv ut å tisse, så da får jeg tusle en runde med han - den bikkja har stjålet mitt hjerte for evig og alltid ihvertfall <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar