lørdag 17. juli 2010

Atter en lørdag :)

Ja, da var det lørdag - igjen :) Har ikke fått utrettet så mye i dag, er i feriemodus ;) I morra reiser unga til faren sin og blir borte i 4 uker, det skal bli rart og deilig! Rart fordi det blir så stille, men deilig nettopp fordi det blir stille...... og så blir det litt lettere å slappe av, når man ikke trenger å bekymre seg hele tiden.....er alt bra, er de sultne, har de vondt, er det for varmt, for kaldt, kjeder de seg eller er det for hektisk......jepp, i fire deilige uker skal gubben og jeg være bare oss - bare være kjærester, og lade opp til alt som skal skje utover høsten :)

Kjenner at jeg er litt sliten igjen nå, ikke sånn sliten sliten, men klar for å få litt egentid og slippe 'ansvar' for andre enn meg sjøl en stund :) Det har skjedd mye siste året, og plutselig så har kroppen sagt stopp......nesten stopp, i alle fall.....men godt det kom nå, og ikke for tre uker siden ;) Neste uke skal jeg få tømt butikken også, og overlevert nøklene til hun som skal ha lokalet, og så håper jeg vi reiser en tur på vogna og får være med på fotballkampen der neste helg! Og så gleder jeg meg til Kiel-turen på 3-års dagen siden vi møttes, selvom jeg har mensen akkurat da.....

Nå er det snart tid for karbonader med kokte poteter, og i kveld har jeg lyst på en Pinã Colada eller to, har kjøpt fløte og ananansjuice, og en haug med isbiter er lagt i fryseren :D

Vekta orker jeg ikke bry meg om før til uka, da er det striskjorte og havrelefse igjen - eller rettere sagt ketolyse ;) Gleder meg til å få bort de siste kiloene, det var tungt og vanskelig å gå over til høykarbo igjen.....jeg slet veldig med det de første dagene, men nå tenker jeg ikke så mye på det - og at vekta på to uker ikke har økt med mer enn 600g er jo helt supert!

Har forresten bestilt meg Twilight-bøkene, så nå gleder jeg meg til de kommer og jeg kan lese mer enn det vi har sett på film - og ikke minst glede meg til den siste filmen kommer ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar