onsdag 28. juli 2010

Feriemodus fortsatt.....

Jeg har pakka vekk vekta, orker ikke å se at den ikke går ned - men, nå er det snart slutt på ferien heldigvis......

I går var jeg hos gynekolog, det var en ny opplevelse! Men, du verden så hyggelig og omhyggelig hun var :D Tok celleprøve, var egentlig derfor jeg var der, for det er snart 4 år siden sist..... så tok hun en grundig sjekk, først med fingrene og så med innvendig ul :) En eggpose på 16 mm var det der, slimhinna var på 8,8 mm, hun viste hvor tydelig hjerteformet livmora mi var og tok seg gooood tid til å forklare - henne bytter jeg ikke bort altså!!! Jeg var på cd 14 i går, og var ganske sikker på at jeg hadde el på søndag, men hun var litt usikker, siden det var et egg der nå.....men, det kan være at kroppen har produsert to egg og at det ene slapp på søndag, da ;) Hun skrev også ut journalen min som et brev til Ullevål, der hun absolutt anbefaler at jeg får frys i naturlig syklus neste gang - så får vi se om Ullevål er enige.....de nevnte jo det sist, siden slimhinna ikke lar seg stimulere med medikamenter likevel :s

Ellers er det grått og trist ute, jeg blir litt småsprø av å bare være hjemme.....nesten ferdig med å tømme butikken, dvs butikken er ferdig, men er igjen litt i ene boden :) Og så skal jeg på Nav i dag, sette opp en plan for de neste årene - er jo bare en mnd igjen til skolen begynner, og må ha satt opp en plan før AAP-perioden min går ut :)

Planen var jo at jeg skulle gå på skole en dag i uka og så jobbe på et gamlehjem ved siden av.....og det skulle Nav hjelpe meg med..... Men, så ser jeg på arbeidsplanen fra skolen, at det er veldig mye gruppearbeid, og da er jeg jo avhengig av å kunne møte de andre når det passer for dem.... så jeg lurer på om jeg må se an litt, ang jobbingen.....jeg vil ikke gjøre noe feil denne gangen - skolen har første prioritet! Vanskelig da å binde seg til faste dager å jobbe på, ihverfall i starten, så kanskje det får holde med støttekontakt-jobben den første tiden, til jeg ser hvor mye jobb skolen krever?! Gleder meg bare så innmari til å komme i gang, selvom jeg synes det er litt synd at det er så lite individuelt arbeid der.....da er man på en måte prisgitt at de andre i gruppa også jobber steinhardt - men, på den annen side, så er det vel stort sett bare voksne folk i klassen, så det ordner seg nok! Ellers tar jeg bare kommandoen og ordner alt sjøl ;) Så får heller de andre ta æren for mitt slit, mens jeg vet sjøl at jeg har gjort mitt beste ihvertfall.....!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar