fredag 2. juli 2010

De var to i magen....

.....til ungenes stemor :) De var på ul på sykehuset, fordi legen ikke turte garantere noe sist.....nå er det altså bekreftet en gang for alle - det er to der inne! Og terminen ble på nyttårsaften, men det spørs vel om hun går så lenge - det er vel ganske vanlig at tvillinger blir født før termin? Hun er egentlig tvilling sjøl også, men den andre døde under eller rett etter fødselen :(

Endelig klarer jeg å glede meg med dem, det skal bli spennende å følge dem hele veien :)

Ellers panta jeg flasker i går, vi samler opp i ett år, og så panter vi før ferien, sånn at vi har feriepenger ;) Mens jeg sto og putta flasker inn i veggen, fikk jeg det for meg at jeg måtte levere lotto :o Og at jeg skulle vinne 26 millioner, hehehe, men når jeg kom til kassa hadde jeg selvfølgelig glemt tippe-kortet :s Og, i dag var jeg ikke innom noe sted hvor de har Norsk Tipping - så jeg må få gjort det i morra.....kan jo ikke ta sjansen på at tallene mine går inn og jeg ikke har levert :p Er vel over ett år siden sist jeg leverte en kupong..... Så, da er det bare å vente på telefon en lørdag de nærmeste ukene *fnis*

Gikk bra på jobbintervjuet også, jeg blir støttekontakt fra høsten, og innkalles da til nytt intervju - med aktuelle brukere :) Og, det var kor-instruktøren til vesla som hadde intervjuet, så gjett om vi hadde litt av hvert å snakke om ;) Håper bare det er positivt for meg at hun kjenner datteren min......

2 kommentarer:

  1. Spennende med tvillinger som småsøsken til ungene. Og før vi vet ordet av det så slår du også til med voksende mage :D

    Ha ei god helg flippy, klem

    SvarSlett
  2. Å så hyggelig at du også var innom her *klemmer på* og tusen takk for fine ord :)

    SvarSlett