torsdag 29. juli 2010

Fnis :p

Fikk bare for meg at jeg måtte ta fram vekta i dag - nysgjerrigheten tok overhånd ;) Og ble vel i grunnen veldig gledelig overrasket, for i dag viste den 67,6 som er ny bestenotering - rett før ferien var den på 67,8 og det er fire uker siden eller noe sånt! Så, da må jeg vel si meg fornøyd, med å ha gått ned totalt sett, etter fire uker på høy-høy-karbo :D Denne uka har det blitt litt mindre karber, men ikke nok til å kalle det lavkarbo i allefall - så, jeg er fornøyd, og skal koooose meg de siste dagene med ferie også!!!!

2 kommentarer:

  1. Flinka!
    Når jeg går ut av lavkarbo så flyr jeg opp 3-4 kg ila en dag. Men det må være mest vann, for det går fhv fort å få det av igjen. Nå derimot, står vekta nokså stille og jeg sliter med å komme lenger ned. Og jeg har atskillig flere kg som skal av enn deg...

    SvarSlett
  2. Takk for det, vennen *klem*
    Det er nok mest vann, ja, for jeg var jo lenger opp en stund jeg og ;) Og, du har da hatt mer enn nok annet å tenke på, enn vektnedgang! *klemmer på*

    SvarSlett