torsdag 15. juli 2010

Fingeren er friskmeldt =)

Da var vi på sykehuset igjen i dag - akkurat tre uker etter at fingeren til minsten brakk.....nå er det helt grodd, og som ny :D Fikk av tapen i dag, og masse skryt for at den har fått sitte i fred hele veien - men, har han hatt noe valg? *fnis* mor er streng serru, så det har ikke vært noe alternativ å ta den av! Den løsna litt etter et par dager, men da kjøpte mor bare mer tape og satte utapå, he he ;)

Ellers er det et trist vær i dag, det har vært grått, tåkete og sprutregn i hele dag :( Vi har fått Naf til å hente Mitsubishien min her, så nå står den hos Sulland og venter på å få koda ny nøkkel :) Den gamle har på mystisk vis blitt helt borte.....kan ikke fatte og begripe at noe kan forsvinne så totalt, men nå har jeg lett etter den med ujevne mellomrom i over ett år, så til slutt var det bare å innse at den er borte..... Hadde litt problemer med å få bilen opp på redningsbilen, for håndbrekket hadde stått på første året bilen sto, og da har bremsene låst seg - men det gikk til slutt å få den på planet :) Blir nok litt styr å få den med hjem igjen, men det får vi ta i morra - hvis de får tid til den da ;) Så gjenstår det å få den eu-godkjent og få på skilter igjen - den har jo stått her i over to år nå.....

Snart skal minsten og gubben spille Xbox, mens de to store og jeg skal på kino og se den siste Twilight-filmen :) Fikk Naf til å fylle bildekkene mine før vi reiste i stad også, for de hadde tømt seg siden sist jeg brukte den - som jo er to uker siden.....

Vekta var redusert med en halvkilo siden i går, så da er det bare en kilo igjen til jeg er på samme nivå som fredag for to uker siden - tror det skal gå greit, er jo fortsatt ikke på lavkarbo ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar