torsdag 20. januar 2011

Jeg har fått skryt!!!!

Jeg fikk en sms jeg kan leve leeeeenge på i dag, etter at unga hadde vært hos naboen og vist dvd'en fra Gran Canaria, tikket dette inn på telefonen min:

"Kjære Flippy.
Du er jo råflink med dataredigering i kombinasjon med bakgrunnstekster. En meget sterk video. Dette grep meg skikkelig. Dette burde du tenke over å jobbe med. Nabo'n"

Dette var den første 'filmen' jeg har laget i hele mitt liv, og jeg har i ettertid sett mange flere redigeringsmuligheter, så det var bare jomfruvideoen - ekstra koselig med sånne tilbakemeldinger da :)) Unga griner hver gang de ser filmen, fordi de savner Gran Canaria, eldste hadde vist sin på skolen i dag, og det hadde vært samtaleemne resten av dagen, jeg, håpløse, talentløse lille meg, har fått skryt - og det er ikke hverdagskost, for å si det sånn... Måtte bare skryte litt :-$

5 kommentarer:

  1. Så koselig. Skryt er alltid hyggelig å få ;)

    SvarSlett
  2. Åh så bra!! Det er så deilig med skryt! Det kan man leve lenge på!

    Jeg er ganske så sikker på at du er verken håplø eller talentløs ;)

    Grattis! :D

    SvarSlett
  3. åååå så kos :D

    nå fikk jeg lyst å se den ;)

    SvarSlett
  4. Mulig jeg prøver å legge den ut her, den er for lang til å få lagt ut på FB...den varer i nesten 25 min, og på FB er maks 20 min :))

    SvarSlett