fredag 28. januar 2011

En fin fredag

Her har jeg fått utrettet rent mye i dag :))

Først reiste jeg på Ting og Tøy, fant ski, staver og skisko til vesla - kom på 120 kroner :)
Så fant jeg klær til meg; en grå dress, en grå dressbukse, en sort dressjakke og 7 bluser - kom på 500 kroner :)

Etterpå reiste jeg til frisøren og fikk klippet opp håret litt, hun ville ikke ta noe av lengden fordi jeg hadde så 'langt og fint tykt hår', så da forsvant det 500 kroner der også... Før jeg gikk innom Økonomisko og fant meg to par skoletter som kom på 298 til sammen :)

Så, da har jeg fått brent bort i overkant av 1400 kroner i dag, men har fått masse fint da!

Til sist gikk jeg innom Bodyshop og fikk hjelp til å finne foundation og solpudder i riktige farger, og hun tok på meg så jeg skulle få se hvordan det ble - det må jeg kjøpe når jeg får mer penger...

Og som ikke det var nok, så ringte de fra et firma jeg har søkt jobb som salgskonsulent for Oppland og Hedmark hos, og ville ha meg på intervju på Hamar - selvfølgelig akkurat når jeg er i Haugesund, men så fikk jeg komme til hovedkontoret deres i Oslo en uke før i stedet, så da har jeg et jobbintervju førstkommende torsdag :D

Dette har vært en fin dag så langt, håper bare det fortsetter...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar