torsdag 8. mars 2012

Argh, det går så sakte...

Nå har jeg fått opp sengene til unga, så der inne er det fullt, har montert garderobeskapene, har begynt å fylle inn i mitt, har fått montert spisestua, flatskjermen og pakka ut litt kjøkkenting, har vaska kjøleskapet og hengt opp gardiner på barnerommet, har fyllt opp vaskerommet, barnerommet og mitt rom med søppelsekker for å få de ut av spisestua, men hvor i heite skal jeg gjøre av det som står igjen i stua?

Og hvor i all verden skal jeg gjøre av kjøkkentinga? Har jo ikke engang noe sånt som en skuff til bestikk, og skapene er ikke dype nok - må finne på en lur løsning der altså...blir for dumt å ha bestikk i skuffen under tv'n liksom...

Bokhylla er full av dvd'er, cd'er og brettspill, har fire skuffer i kommoden under tv'n som jeg kan putte ting i - men hvor i svarteste skal jeg gjøre av resten? :-o Og alle papp-eskene, de fyller jo hele gangen, kanskje jeg kan sette de utafor døra... Hadde vært godt å kunne se en film i kveld, har ikke sett på tv på to uker, men nå hadde det vært deilig å underholdes et par timer :)

Feberen tok Paracet og Ibux seg av, men jeg glemte jo klokka oppi all jobbingen, og plutselig var butikken stengt, gitt, og jeg har fortsatt ikke nesespray så da spøker det for soving til natta og *klaske panne* Nå er det så tett at jeg ikke engang kjenner salmiakk-lukt, og wienerstanga jeg skulle kose meg med smakte absolutt INGENTING :( På pur trass holdt jeg på å spise hele greia, hehe ;-p Får håpe det blir likar i morra, det finnes jo knapt noe kjedeligere enn å spise uten at man kjenner noe som helst smak eller lukt!

Eldstemann var innom etter skolen, noen drittunger på bussen hadde trampa på mobilen hans så touch-skjermen ble ødelagt :( Jeg ringte faren til han som gjorde det, og etter en halvtime ringte han tilbake og sa at min sønn hadde gjort det sjøl, og at hans sønn og tre vitner kunne bekrefte det - spesielt da, at min sønn også har flere vitner, bl.a buss-sjåføren som bekrefter min sønns versjon! Så, i morra skal jeg kontakte rektor, for det mente de på buss-selskapet var lurt, da de mente dette er en skolesak så lenge det skjedde på vei hjem fra skolen. Hjelper ikke det, så anmelder jeg til politiet - nå er jeg lei av at de samme mobberne slipper unna gang på gang, sånn som de har gjort i over 4 år :-s Men, nå er mor tilbake i bygda, og hu finner seg ikke i at ting bare skurer og går!!! Joda, min sønn gjør mye rart han og, og han får så hatten både passer og litt til innimellom, men jeg vet også at disse andre slipper unna altfor mye, og når ingen andre tar tak i det, så gjør jeg det! INGEN skal behandles sånn, verken mine barn eller andre barn, sånn er det med den saken :)

I morra skal jeg i banken med huseier og opprette depositumskonto også, får låne pengene av pappa - de blir jo bare stående og godgjøre seg med renter mens jeg bor her, så han taper ingenting på det :)

Ellers kom det masse snø i natt, så jeg måtte måke meg vei da jeg skulle ut på morran - heldigvis er det ikke så mange meterene fra nedgangen til min inngang og ned til parkeringsplassen :)

Håper formen blir fort bedre, jeg har ikke tid til å hangle sånn nå... Hadde det ikke vært for at det ikke smaker noe, så skulle jeg tatt den granateple-cideren jeg kjøpte i dag, men kan jo ikke sløse bort noe så godt når man ikke kjenner smaken! Kan vel like godt bare ta et par knekkebrød med brunost til kveldsmat, bare for å få litt i magen, så sparer jeg det som smaker best ;-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar