fredag 23. mars 2012

Nytt familiemedlem =)

Jepp, da er det nye familiemedlemmet vel i hus - en liten Jack Russel gutt på 5 år <3 Han er en tidligere omplasseringshund som levde sine tre første år i et bur, de to siste årene har han ikke satt sine ben i et bur, og han kom hit denne uken etter at han mistet hjemmet sitt i brann for et par uker siden :(

Nå har han slått seg til ro her, han har fast plass i sofaen, om natta legger han seg hos ungene når de finner senga, og så kommer han i senga mi når jeg legger meg. Da vil han helst ligge under dyna, så vi har hatt noen "diskusjoner" på akkurat det - jeg vil ligge under dyna ALENE!!!

Han går supert i bånd, vi går lang tur på morran når unga har gått på skolen og om kvelden før de legger seg, og så blir det noen småturer i løpet av dagen - han skal litt ned i vekt, siden han har levd på menneskemat de siste to årene - her i huset er det sterilisert-fôr! Ellers kan han noen triks, som å sitte ekorn og å danse - er i gang med å lære han flere :)

Slenger med noen bilder av godgutten <3

Fiiiiin gutt :)

Greit å få tatt knekken på knuten!

Best å hive seg over i bakholdsangrep ;-p

Tok deg!

Gir du deg?

Ah, jeg vant :-D

Er jeg fin?

Deilig....

Har jeg gjemt meg nå?

Nå da?

Vi deler sofa'n vi ;-)

Jeg måtte le da han bestemte seg for å dypdykke under pleddet sitt - han sto et øyeblikk og vurderte, før han kasta seg under pleddet og la seg til for å sove, hehe.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar