onsdag 21. mars 2012

Er du kunstinteressert?

Min venn Shanson selger flotte bilder, så har du plass på veggen og ikke vet hva du skal ha der - kjøp en Shanson eller to :)

Det jeg har foreløpig er trykk, men han har også originaler - her er noen eksempler
(det er ikke lov å kopiere bildene her fra bloggen, alle rettigheter tilhører Shanson, og jeg har gjengitt dem her med tillatelse fra han):
1

2

3

4

5

6

7

Alle disse bildene tilhører en serie!

Han har også andre bilder:

8



9

10

11

12

13

Ser du noe du liker? Gi meg beskjed eller kontakt Shanson HER  og gi beskjed om hvor du har sett bildene og evt hvilke(t) du har lyst på - sånn at det blir riktig :)

Håper at mange ser dette og benytter seg av muligheten til å pynte enten hos seg selv, eller som en flott gave til noen man er glad i!


6 kommentarer:

  1. Så flott at du blogger!!!
    De 10 første får rabatt.. Den som er først får 100 kroner i rabatt og nummer 2 får 90 kroner og sånn fortsetter det ned til 1 som får 10 kr. (ja som nummer 9 - helt rett)

    Hilsen Shanson

    SvarSlett
    Svar
    1. Må jo hjelpe til å få ut budskapet vettu - på tide folk får opp øynene for deg :)

      Slett
  2. Takk takk. Det er en holdning jeg kan like. du vet at 20 av de 6 første ble stjålet under utstilling i Sverige? Innbrudd på Galleriet. OG Lyssprederen henger i London!!

    SvarSlett
    Svar
    1. Helt tragisk at folk bare måååå ta noe som ikke er deres :( Men, spennende at jeg har det samme bildet som henger i London, da :)

      Slett
  3. Bilde 1 - 7 er rykk i format 50 x 70 cm
    Bilde 9 er en sammensetting
    Bilde 8-10-11-12-13 er originaler. forskjellige str.

    SvarSlett
  4. Så utrolige nydelige..
    Inspirasjonen kom hvertfall etter bare å ha sett fort på bildene men kustnerisk kan jeg ikke si jeg er så jeg får nok heller spare ;)

    SvarSlett