søndag 11. mars 2012

Liten søndagsoppdatering =)

Ting tar tid, når man ikke er i form, hoster og rydder, hoster og rydder... Synes bare jeg flytter de samme tingene mellom rommene, men i dag har jeg da fått rydda litt på vaskerommet... Unga skulle egentlig komme hjem nå i kveld, men det er fortsatt ikke mulig å være på soverommet deres, så de måtte få enda en natt hos pappa'n sin :( Klarer ikke å være kjempeeffektiv når lunger og bihuler er potte tette...men, det går da framover om enn noe sakte...

Har fått vaska en maskin til med tøy i dag, faren til unga var her og hjalp meg med å koble på parabolen, det var jo bare surr, så nå er jeg på lånt linje til i morra - må ut å kjøpe en liten dings, da splitter bare tulla med systemet... Laget meg en ytrefilet med pommes noisettes og peppersaus til middag i dag <3

Jeg fikk forresten ny fastlege sist uke - kommunelegen sa jeg kunne få bruke han fram til han pensjonerer seg til sommeren - og etter det skulle jeg få hans etterkommer :) Husker ikke om jeg har nevnt det før, men da får dere i såfall bare bære over med meg...

Så, det skjer da ting her, selvom det går sakte :) Kunne helt fint klart meg uten den forbaska forkjølelsen da, så jeg hadde orka å være litt mer aktiv...

Jeg sliter fortsatt med å kommentere på dere andre sine blogger, håper det snart ordner seg!

1 kommentar:

  1. Godt det ordna seg med fastlegen! :D
    Håper at du drar deg til snart og at formen blir bedre.

    SvarSlett