tirsdag 27. mars 2012

Nå er det vel vår - og snart påske =)

Jepp, da kan man vel konkludere med at våren har kommet her i øst - i dag har det vært nesten 23 grader i skyggen :-D

Ingen store planer for påsken, tar ting på sparket, unga skal til faren sin så jeg kan gjøre (nesten) hva jeg vil :-) Har vel sånn delvis en avtale både på å få besøk og å reise i besøk, men det får tiden vise!

Må få fiksa eksosanlegget på bilen min, da, for det har løsna i en skjøt rett bak lyddemperen, kanskje jeg får fiksa det i løpet av påsken?!

Ellers er det bare stas her, unga trives både på skolen og på fritida, ser dem knapt, for her er det venner og aktiviteter hele tiden, bikkja er verdens herligste og livet føles i grunn veldig greit akkurat nå :)

Litt sommerfugler i magen, men ikke noe alvorlig, aner ikke om det kan bli til noe mer heller - og ærlig talt, jeg bryr meg ikke!!! Ikke at det mangler på tilbud av ymse slag, men hvorfor skal man innlede noe man i utgangspunktet ikke er interessert i, eller har noen tro på at er det rette? Nei, mye heller være singel, for det trives jeg veldig godt med - merker nå hvor mye jeg har savna det :) Joda, er kos med en armkrok og noen å snakke med, men det er ikke noen krise uten, for å si det sånn! Og blir savnet for stort, så er det bare å taste litt, så får man ordna det, kanskje det blir litt selskap i påsken, så er behovet dekket for en stund igjen ;-)

Nå går det slag i slag utover, politiske møter både på Stortinget og i lokalpolitikken, og plutselig er det sommerferie før man rekker å reagere :-o

Sliter med å finne lager da, jeg har ikke råd til å betale i bøtter og spann pr. mnd for å lagre ting...men, med litt tålmodighet så ordner det seg nok!

Ja, det var en liten statusoppdatering herfra - alt vel, altså, hvis man ser bort i fra nakkeprolapsen som faktisk har blitt litt værre...men det ordner seg nok :-D

2 kommentarer:

  1. Nei, fysjameg det høres helt forferdelig ut med vår! :P
    Er litt i nærheten av vår her oppe i Nord, snøen har såvidt begynt å smelte og det er ikke mørkt døgnet rundt lenger. Gleder oss stort til neste år hvor vi vil få vår mye tidligere enn i år :D

    Hva er det du behøver lagringsplass til da?

    SvarSlett
    Svar
    1. Har en full kjeller, en halvfull låve og garasje samt et par biler stående der jeg flytta fra, har ikke fått sortert eller noe, så trenger plass å lagre det på til jeg får gått igjennom alt sammen... Mye av det har bare blitt stående etter forrige gange jeg flytta, det er nok mest klær, leker, bøker og utstyr til unga...

      Slett