torsdag 8. mars 2012

Idiotisk fastlege!!!

Seriøst?!

Hvordan kan en fastlege nekte å undersøke deg, selvom han ikke har mottatt journalen fra tidligere fastlege?
Han kunne av samme grunn ikke forlenge sykemeldingen min, siden han ikke kunne forsvare overfor Nav hvorfor jeg trengte den - men Nav har jo registrert de foregående sykemeldingene fra januar i år, og diagnosen nakkeprolaps er da fortsatt den samme... Den nye fastlegen spurte ikke noe i forhold til det...

Men, det han derimot sa, var at han syntes jeg skulle bytte til en norsk fastlege, for han skjønte så dårlig norsk *klaske panne* Hvorfor i helvete er han fastlege da? Jeg bytta jo først til fastlege der jeg hadde fått huset, så når det viste seg at jeg ikke kunne flytte dit, så måtte jeg jo bytte nok en gang - i følge fastlegeordningen telte det som de tilmålte to gangene i året, så jeg får ikke bytta igjen før neste år... Fikk bare beskjed om å kontakte Kommunelegen - men han hadde selvfølgelig kun kontortid på onsdager - som jo var i går... Men, jeg kjenner denne kommunelegen jeg, han fulgte opp meg i hele oppveksten og har i tillegg vært ansvarlig på helsestasjon når unga var små, så jeg tar en telefon til han i morra, siden han ikke var på legesenteret i dag - jeg aksepterer ikke å bli behandla sånn av en jævla mokkamann altså!

I tillegg har jeg blitt så forkjøla at til og med øynene renner - og gjett hvem som glemte å kjøpe nesespray mens hun var i butikken :-p 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar