torsdag 26. juli 2012

En uke med barnefri...

...men ikke en eneste dag uten barn ;-)

Har vært på København-tur med to venner og deres barn + nevø, kos tur, selvom den bød på litt mer enn jeg hadde håpet på... Et par timer med panikkangst var jo greit å få med seg liksom, sånn at man ikke glemmer hvordan det er ;-p Utenom det var det en koselig tur, ungene fikk bade både på tur nedover og på tur hjem igjen, det har vært masse mat, masse latter, en fin dag i Tivoli, en supermorsom tur med sykkeltaxi fra Hard Rock til terminalen, noen interne saker med en gul smokk og en gul stake, hehe, uten at jeg skal si noe mer om det :-D

Ellers har jeg starta med Herbalife-shaker, kommer mer om det etterhvert vil jeg tro, så de som er nysgjerrige må bare smøre seg med tålmodighet!

I dag er det tid for å fjerne stinget etter den ene føflekken, skal bli deilig å slippe plaster på ryggen, det er en utfordring å skifte dem sjøl - jammen glad jeg har lange armer og en smule selvironi, for å få satt på et plaster riktig midt på ryggen er ikke lett :-o Regner med at legen har fått svar fra laboratoriet ang føflekkene også, og at de ble friskmeldte!

Ellers går nå dagene som de pleier, ikke verken mer eller mindre spennende i grunn... Skjer liksom så lite som er verd å skrive om, men har ikke glemt dere altså :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar