tirsdag 17. juli 2012

To føflekker fattigere =)

Jepp, da har jeg fått fjerna to føflekker som var litt plagsomme, så da blir det spennende å høre hva biopsiden sier - legen mente de ikke så farlige ut, men de skulle nå sendes til sykehuset uansett :) Måtte sy ett sting der den ene satt, og jeg får ikke lov å få vann på dem - det kan jo bli en utfordring, siden den ene var midt på ene skulderbladet og den andre midt på ryggen.... Ikke så lett å sette på vannfast plaster på egenhånd der, liksom ;-)

Det har blødd litt også, så bør vel få hjelp til å skifte plaster i morra eller noe, sånn at det ikke blir infeksjon - alltid greit med rent plaster!

Ellers skal jeg å se på hus på torsdag, ringte huseier i dag, da han ikke svarte på sms'en min i går. Han skulle møte meg på butikken her oppe, så kunne jeg kjøre etter han - han huska ikke adressen, hehe.

Ellers er det lite nytt under solen her - som forøvrig er hengt opp for anledningen ;-p Og sånn går nu dagan, en dag igjen nå, så har jeg barnefri i 4 uker, må være ærlig å si at jeg ikke direkte gruer meg til det, for å si det sånn... Har en smule overload i topplokket nå, så kan være greit å få rydda opp litt i harddisken uten å bli forstyrret hele tiden!

Advokaten har sendt brev til Nav og Fylkesmannen, fornøyd med innholdet i brevet, men spørs om det blir lest i sommer da... Krysser fingre og tær for det, og håper det beste... Lei av å vente, lei av å bekymre meg, lei av å ikke vite, det blir altfor mange tanker og for lite konstruktivt ut av sånt!

Bilen går nå så lenge det ikke regner, må få tak i deler, men tør ikke kjøre så langt for å handle, så får bare vente til jeg får privatsjåfør eller pappa sin bil er ferdig reparert, så jeg kan låne den :-)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar