søndag 29. juli 2012

Ut på tur =)

I dag gikk jeg tur i skogen - helt alene!!! Litt stolt av det, for en av mine største frykter er å møte på dyr i skogen (jada, jeg VET at det er der de bor), og når man går alene da, så blir det enda skumlere, hehe. Men, møtte ikke på verken elg, grevling, høggorm eller krokodiller, så det gikk bra! Gikk med lydbok på øret, og en jogger kom litt brått på, ellers var det relativt fredelig og deilig :)

Blåklokker som vaiet i vinden

Her hadde vannet funnet seg en ny vei

Lurer på hvilke troll som har båret denne steinen hit?

Fine farger

Bekken var mye større i dag enn forrige uke

En fuglekasse midt i skogen

Det skummet bra der bekken rant ut i dammen

Er det gull i vannet, tro?

Satte meg ned et kvarters tid ved dammen og bare slappet helt av - deilig og fredelig, selvom jeg ble passert av noen turgåere og et par hester =) Nesten litt skummelt å bli glad i denne runden, nå når det ikke er så lenge til jeg skal flytte herfra...men, det finnes sikkert turmuligheter dit jeg flytter også!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar