onsdag 18. juli 2012

Nav har snudd!!!

Hehe, etter at Nav mottok brevet fra advokaten forrige uke, kom det jammen nytt vedtak i posten til meg i dag :-D

Nå hadde de pluselig innsett at mine dokumenterte boutgifter, var utgifter likevel, og at det går utover barna om jeg ikke har nok til livsopphold - så, dermed fikk jeg innvilget litt støtte - HURRA!!! Men, er det ikke for jævlig at man må gå til advokat for å få det man har krav på?

Åkke som, nå er ihvertfall ting klare fram til ut september, når oppsigelsen på leiligheten går ut - og jeg fikk beskjed om å ta kontakt med dem før underskrivelse av evt ny leieavtale noe sted, for å sikre at jeg hadde krav på støtte der også :) Da gjenstår bare å finne bolig i denne saken, håper å få sett på huset i nabokommunen i morgen, men det mest ideelle hadde jo vært å få noe i den kommunen vi bor...

Det var dagens opptur - tenk om det er en ny trend - at det skal gå oppover i en litt lengre periode enn en dag hvert halvår ;-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar