tirsdag 1. februar 2011

Forkjøla, jo :o

Jaggu har jeg klart å bli sørpe forkjøla, gitt :-) Nå skal jeg pleie denne forkjølelsen ihvertfall ei uke, sånn at jeg er sikker på å ha basilusker i kroppen ved innsetting av egg ;-) Det sies jo at man lettere blir gravid når man har en infeksjon i kroppen, siden immunforsvaret da er opptatt med å bekjempe den og ikke har tid til å ta knekken på eggene - det har jeg ikke prøvd før, så passer jo bra at det kommer nå, siden det er siste gangen :-))

Men, tør ikke å legge meg i senga, da, for vil jo ikke risikere å smitte gubben :o Nå har ikke jeg feber, men både eldstemann og eksen har hatt feber de siste to ukene, og jeg tør ikke risikere at gubben får feber, for da risikerer vi at alle svømmerne dør - det skal vi ikke ha noe av! Jaja, om det skulle være for sent og han allerede er smitta, så får han leve på Paracet, for da blir jo ikke tempen høy, og sånn sett bør vel svømmerne overleve???

Vesla ville se på når jeg satte sprøyta i kveld, hun sto og holdt seg for øynene og syntes det var skikkelig skummelt - men så måtte hun se også, hehe... Og sto med store beundrende øyne og så på, og lurte på om det ikke gjorde vondt - hun var nesegrus imponert over at jeg ikke syntes det gjorde vondt :-D

Bare 4 dager igjen til ul nå, blir spennende å se hvor mange egg som er der inne, og hvor store de er, for jeg kjenner ingenting - som vanlig...

6 kommentarer:

  1. Spennende med UL! :heia:

    Hmmm mon tro om ikke jeg skal pådra meg en ørliten forkjølelse også iløpet av helgen?! Det hadde vært saker ;)

    SvarSlett
  2. Hehe, skal sende over et par basilusker til deg, Shinobi ;-) Men, resten beholder jeg sjøl altså, for tror ikke de er så mange, nemlig ;-p

    SvarSlett
  3. Har funnet veien inn hit for å heie litt. Og lykke til med intervju i morra og på fredag!! :klemme:

    SvarSlett
  4. Åe, snuppa - tusen takk *klemmer på*

    SvarSlett
  5. Masse god bedring!!

    Og lykke til på ul, blir spennede å høre hva de sier der! :)

    SvarSlett
  6. Det gikk over all forventning :) Eget innlegg om det ;)

    SvarSlett