fredag 10. februar 2012

Noen som vil være med på tur?

Jeg har plutselig blitt helt alene på tur, reisen går til Hurghada i Egypt fra 27. februat til 5. mars - evt skal det være mulig å utsette den til påsken, men da må det skje fort, helst i løpet av dagen i dag! Om jeg avbestiller reisen, må det også gjøres i dag - da taper jeg "bare" halvparten av det jeg har betalt...

Jeg ordner hotellrom, hvert sitt så klart, du må sjøl ordne deg billett - når jeg sjekka hos Apollo i går, så kosta billett tur/retur i underkant av 3000 kroner :) Ikke så ille det da, for en uke i varmen? Om det er flere som vil være med, aner jeg ikke prisen på billetter da, har bare sjekka for en person ;) Jeg betalte det dobbelte når jeg bestilte min billett...

Ta kontakt med meg på livetslekogalvor@gmail.com eller på fb dere som er der, så kan vi evt avtale nærmere der!

2 kommentarer:

  1. Skulle mer enn gjerne blitt med, men det er akkurat i prøveperioden vår. Har alltid drømt om å dra til Egypt. Vi får ha det tilgode, så kan vi reise alle tre sammen, det hadde vært veldig koselig. :)

    SvarSlett
  2. Jaaaa, vi kan reise sammen en annen gang :)
    Jeg har muligens fått med en fb-venn, ellers har jeg bestemt meg for at på den tiden har jeg faktisk fyllt 40 ÅR og er voksen nok til å reise alene! Så, tur blir det uansett :)

    SvarSlett