onsdag 22. februar 2012

Rydder og bærer =)

Ja, det er veldig fint for nakken dette her, skal til legen i dag, og det spørs om han blir veldig fornøyd :-p men, må man, så må man, da får nakke være nakke så lenge...

Fikk flytta senga mi, seksjon og litt småting i går, så fikk pappa og jeg henta sofaen min i det andre huset, så nå står den også i leiligheten :) I tillegg fikk jeg et salongbord som huseieren skulle kaste, vaskemaskin fant jeg på finn - dvs det var eksen som fant den for meg da, så sendte jeg ei melding og dermed kunne jeg hente den i dag! Da mangler jeg bare støvsuger, så har jeg alt jeg trenger :)))

Må få bært ting fra 2. etg og ned i kjelleren i dag, i morra og fredag har jeg fått kjørehjelp med stor henger, men som jeg sa i går, det hjelper ikke uansett hvor mye kjørehjelp og hengere man får, når leiligheten ikke har plass til mer... Leter med lys og lykte etter lagerplass, men førstepri nå må være å komme seg nedover og i orden der, så får det andre ligge til etter ferien :-D

Om noen timer kommer et par og ser på sauene, spennende å se om de tar dem :) Lo-dotten er fortsatt ikke henta, og nå svarer ikke han figuren lenger heller, så det blir litt stress... innen fredag må hun ha fått nytt hjem!

Fy flate hvor sliten man blir av ting og tang, lørdag og søndag har jeg stooooore planer om å sove til jeg våkner av meg sjøl - selvom mye må ordnes, så skal jeg faktisk prioritere litt søvn også - ingen vekkerklokke i helgen!!! Gleder meg supermasse til å møte igjen de fleste vennene mine, noen kunne jo ikke komme på lørdag, men veldig mange kommer - det blir superstas :-)))) I tillegg har jeg nok kaffeinvitasjoner til å dekke opp hele resten av året, tror jeg, hehe :)

Nei, da får man finne litt frokost og begynne å rydde før potensielle sauehentere dukker opp!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar