tirsdag 21. februar 2012

Sitter her og venter...

På pappa'n min som skal komme med henger, har fyllt opp bilen min til randen, men er jo begrensa hvor mye man får inn i en vanlig liten stasjonsvogn... Fikk fire dager på meg til å tømme huset for det jeg skulle ha - det er jo umulig når det går bort minst 5 timer bare i kjøring pr tur, men står nå på så godt jeg kan :) I følge advokaten min, så kan ingen kreve flytting før skifte er gjort, og så skal det settes en dato for når det skal tømmes, så jeg har ihvertfall mitt på det tørre om jeg ikke skulle rekke det før fredag! Uansett så vil jeg jo bort så fort jeg bare kan, så står på så jeg kanskje rekker to turer pr dag, men har jo tre unger også, som trenger meg, så jeg kan ikke være helt fraværende heller...

Satser på å få senga mi og seksjon med på hengeren til pappa i dag ihvertfall, og så må jeg få hjelp med spisestuebort, stoler, kjøleskap, komfyr og oppvaskmaskin torsdag eller fredag, da er de største tinga med :) Det viktigste er jo klær, toalettsaker og senger, heldigvis har unga alt de trenger hos faren sin, for det er jo der de kommer til å bli i begynnelsen til jeg kommer i orden - etter det kommer de vel til å være halve tiden hos hver, sånn som før jeg flytta :)

I dag skinner sola, og det er jo praktisk når man skal kjøre flyttelass :)

Har to stykker som er interessert i sauene, så håper det går i orden. Kattene fikk ikke være her mens jeg er på ferie likevel, så de blir med på lasset, og så får unga gå innom leiligheten og sørge for mat, vann og tømming av kattekassa mens jeg er borte. Nå er det under en uke igjen, spennende å reise på tur helt alene for seg selv, men det kan jo hende det blir litt godt også?!

Bredbånd kommer de fra Telenor og innstallerer dagen etter jeg kommer fra Egypt, parabolen tar jeg med i dag, så kan faren til unga få henge opp den så jeg har tv til helgen - hvis jeg rekker å se på den da, må jo bli ferdig med flytting og så er det bursdagsfest på lørdag, gleder meg masse til å endelig se igjen vennene mine, over 40 stykker bedt og bare 4-5 har sagt de ikke kan komme <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar