torsdag 9. februar 2012

Og der raste verden sammen - igjen =(

Jepp, skypedaten min annonserte plutselig i går at han hadde kjæreste - en kjæreste han elsker... det er tydeligvis ikke meg ihvertfall, for han vil ikke svare på hvem det er, sier bare at han ikke er i humør til å snakke nå :(

Og jeg som har brukt mange tusen kroner på flybilletter for å reise og besøke han, billetter jeg ikke får refundert, med mindre jeg eller noen av de nærmeste blir alvorlig syke eller dør... Han ba meg om å utsette reisen, fordi han må være hos sin syke mor - ja, jeg vet at hun er syk altså, og jeg vet at han har en enorm omsorg for henne... Men, jeg kan ikke utsette reisen, ikke godtar reiseselskapet det og ikke har jeg barnefri senere heller :(

Så, nå sitter jeg her da, med billetter tur-retur, ikke noe sted å bo der, ingen å reise til eller sammen med, blir jeg hjemme er pengene tapt...

Hvorfor i Helvete må ting være så vanskelig?

5 kommentarer:

  1. Huff, det var da som pokker da... Makan til mannfolk!

    SvarSlett
  2. Ja, og nå har han sletta både familien min og meg på fb også, like greit, siden han bare var et rasshøl likevel! Men, nå er jeg ikke lei meg lenger, bare sjeleglad for at det ble oppdaga :) Har starta jakten på reisefølge, håper at noen har mulighet til å bli med meg, for det frister veldig med tur - og det er jo ikke akkurat overhengende fare for å møte på han - enten er han hjemme hos seg sjøl, som er 3,5 time unna - eller så er han i hovedstaden, som er over 6 timer unna ;)

    SvarSlett
  3. Håper du finner ett reisefølge å storkoser deg der :) Så bra at du ikke er lei deg lengre =)

    SvarSlett
  4. Makan til møkkamann!! Men veldig bra at du oppdaga det. Håper at det ordner seg med reisefølge :D

    SvarSlett
  5. Jeg reiser uansett - jeg er jo en voksen dame på 40 år, må da kunne reise alene også, blir jo ikke alene på hotellet vil jeg tro ;) Og, ja, han er en skikkelig mokkamann :-p

    SvarSlett