lørdag 13. mars 2010

Da var det lørdag....

Og testen er fortsatt like hvit :( Nå er det vel så godt som kjørt, denne gangen også - den siste.....jaja, sånn er livet...... Tror det blir et glass vin til maten i kveld - ingen vits å late som noe kan skje, når det mest sannsynlig ikke gjør det! Bare tull å late som særlig lenger ihvertfall..... Litt lei meg, men litt godt også - mektig sliten av alle disse opp og ned-turene, alle hormonene, alle forventningene og skuffelsene..... Eskimoene i fryseren har jeg ingen tro på, så de teller liksom ikke, men skal nå jobbe for å få satt de inn, sånn at ikke noe står uprøvd!

Da hjalp det altså ikke med akupunktur, vitaminer, omega, homeopatiske midler osv osv - akkurat samme resultat som da jeg satt på rumpa og røyka som en skorstein og tok en dram når det passa meg :s

Mensen har ikke kommet enda, men kan ikke skjønne at testene skal forandre seg fra i dag til i morra - eller mandag..... andre som satte inn egg samtidig med meg, har jo allerede testa positivt i flere dager :(

Æsj!!! Ikke at de har testa positivt altså, for det er jo kjempehyggelig!

2 kommentarer:

  1. Du mååååå teste positivt!!! :ber:

    Jeg vil jeg vil jeg vil!!!!!!!!!!!!!!

    Forresten, bra med lysere bakgrunn, litt lettere å lese her =)

    stoooooooooor klem og lykketanker og positiv eggfestings- og hcg-produserende energi sendes din vei vennen *megaklem*

    SvarSlett
  2. Tenker på dere...Ta godt vare på hverandre!!

    SvarSlett