mandag 15. mars 2010

Over og ut.....

Negativ test i dag også, ikke antydning til strek - så da er løpet kjørt for denne gang også :( Møkklei hele greia nå, etter 4-5 avbrutte fryseforsøk - fordi slimhinna ikke ble bra nok, et negativt fryseforsøk og tre negative fulle forsøk..... Ikke i min villeste fantasi hadde jeg trodd det skulle være så vanskelig, siden jeg har blitt så lett gravid tidligere :s

Har ingen tro på de siste fryseeggene heller, men må jo få satt de inn - om de overlever opptiningen - sånn at jeg slipper å lure resten av livet på om et av de faktisk var gullegget....Men, det blir vel bare nye skuffelser.... Er ikke så veldig glad i dag, men har jo visst en stund nå at det ikke funka denne gangen heller :/

Tusen takk til alle dere som har støttet og vært positive <3

3 kommentarer:

  1. Så utrolig leit :(

    Har du forsøkt kort regime forresten? Er ikke det uten hormoner? kanskje slimhinna di blir tjukk nok da? *undrer*

    Stoor klem snuppa. tenker på deg *klem*

    SvarSlett
  2. Kortregime er fullt forsøk det også, vettu, og nå har vi brukt opp de tre vi hadde..... Det er også med hormoner, man starter med f.eks Puregon cd 2 eller noe sånt, så det blir hele pakka med egguttak osv, bare at man ikke bruker spray først :)

    Takk og klem tilbake

    SvarSlett
  3. aaah. tenkte at kortregime var naturlig syklus jeg. men vet jo at det ikke er det. *blond*

    men håper du får satt inn i naturlig syklus og med GIGAFEIT slimhinne!! (ikke FOR tjukk da, men akkurat perfekt-tjukk) :klemme:

    SvarSlett