mandag 8. mars 2010

Hmmmmmm

I går var det også rosa/oransje rester ene gangen jeg var på do..... Men, det kan umulig være noen blødning å snakke om, når det er så lite?! Jaja, må jo bekymre meg litt, likevel :)

Tok en test i dag, da - altfor tidlig, men bare måtte - den var som ventet negativ....men, det skulle jo bare mangle, om det bare er en dag eller to siden egget festa seg, er det jo ikke sjans til å få nok hcg i en urinprøve enda ;)

Fikk en skikkelig strekk i livmorområdet i går, ene gangen jeg hosta, var så vondt at jeg nesten mista pusten - men varte bare noen sekunder da :) Huff, blir spennende uke dette, sånn har jeg jo hatt det før når livmora vokste - men ikke sååååå tidlig..... Argh, at det går an å lete så infernalsk etter tegn - det som skjer, det skjer!

Klemte hånda mi gjorde jeg i ste og.....mellom tommel og pekefinger, ble så blå og fin atte :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar