fredag 5. mars 2010

Merkelig....

Har fortsatt en god følelse for dette forsøket.....og det er jo så inni granskauen skummelt, for da blir en evt nedtur så innmari mye større - selvom vi jo faktisk har tre potensielle gullegg i fryseren.....

I dag har jeg plutselig mye mer murringer igjen, kjennes ut som om tanta er skikkelig på vei, men det kan hu jo ikke være så tidlig som 4 dpo? Jeg velger å tro at det er gullegget som nå har klekket og driver og graver seg godt ned i livmorslimhinna - det hadde vært no, det :) Ellers føler jeg at det har blitt litt bedre å gå på do, gjør ikke like vondt - samtidig som det har blitt litt tyngre å puste......har jo lest om at overstimuleringen forverrer seg dersom man blir gravid, men foreløpig er det nok mest psykisk......kanskje :s

Det kommer fortsatt ut litt brune rester sammen med crinonen når jeg er på do, men ser absolutt ikke ut som blod og er i såfall langt i fra ferskt, så det bekymrer meg ikke! Tar ikke sjansen på å spyle oppi der uansett, så det som kommer får komme :/

Tenk om det hadde vært langt uti neste uke allerede nå, da hadde jeg visst mer - kommer til å teste fra mandag eller noe sånt, bare for å sjekke :$ Nei, jeg er ikke utålmodig! Hoho....sæææææææææææærlig ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar