mandag 29. mars 2010

Oppsigelse

Nå har jeg skrevet oppsigelse/forespørsel til utleier her i butikken, men vet ikke om jeg tør å sende den......har jo ikke fått noe svar fra Nav enda - det kan jo ta enda en mnd..... men, butikken er jo ikke liv laga uansett om jeg får penger fra Nav eller ikke, så kanskje jeg skal forte meg å legge oppsigelsen i postkassa! Når det er gjort, kan jeg jo ikke angre..... Jeg ba om å få slippe med tre mnd oppsigelsestid, så får vi se hva de sier :s

Ellers er jeg så sliten, så sliten..... Hele helga har jeg begynt å skjelve i både armer og ben, og kaldsvette hver gang jeg har begynt å gjøre noe i huset....fryktelig irriterende, for det er masse som burde vært gjort :( Skjønner egentlig ikke hvorfor jeg er så sliten heller, men det er vel antagelig en reaksjon på jobbingen og alle hormonene siden i høst......og de siste dagene blir jeg svimmel bare av å stå i to minutter - enda jeg har passet på å spise nok også :s

1 kommentar:

  1. Du må passe på deg selv og ta det med ro, Flippy!! Så får du heller foklare Mannen hvordan ståa er, sikker på at han forstår det da!! Ta det med ro i påska og forsøk å bygge nye krefter.
    Ønsker deg ei riktig, riktig God Påske!!!
    KLEM

    SvarSlett