torsdag 4. mars 2010

Ruger =)


I går fikk vi satt inn et perfekt 4-delt egg :D Legedama sa da vi gikk, at vi hadde en avtale om ul om seks uker - så hun trodde ihvertfall på dette forsøket! Vi fikk to egg til på frys også, så eskimoen fra første runden har fått selskap av to til, he he, kan jo være kjekke å ha til søskenforsøk ;) De tre siste eggene ble ikke fryst, men var av god kvalitet - dessverre fryser de bare 4-delte egg, og de tre siste var 2- 3- og 5-delte..... Jaja, ikke gråte over spilt melk nå, men glede oss over gullegget i magen :))

Ellers er det fortsatt ganske vondt, men kjenner det ikke så godt om jeg holder meg i ro! Det er værst når jeg må på do, for å si det sånn......

Vi fikk forresten med ul-bilde av 'egget' i går, dvs luftblæren som er rundt egget inne i livmoren, det har vi ikke fått før, så det var ekstra stas - så at gubben også satte pris på det ;) Hadde en annen lege i går også, enn hun vi har hatt alle de andre gangene, jeg hadde henne her på den ul'en i fjor hvor slimhinna var bra nok til frys, og så hadde jeg hennen sist torsdag - det må jo bety lykke?

På samtalen før vi reiste hjem i går, så fikk vi også beskjed om at det var stor sannsynlighet for at vi kunne få frys i naturlig syklus også, dersom ikke hormonene fiksa slimhinna neste gang heller - så nå er det bare å surfe inn gullungen og så tar vi søsken om et par år :)))

1 kommentar: