tirsdag 16. mars 2010

Snakka med Ullevål.....

......i dag, og fikk beskjed om at jeg kunne ringe inn igjen mens i mai - da skulle de diskutere hvordan vi skal få brukt fryseeggene våre..... Siden ikke medisiner har funka spesielt bra hittil ved frys, så kanskje, kanskje, kanskje får vi frys i naturlig syklus - det vil si uten hormoner i forkant.... Tenk hvor deilig det hadde vært!!!!!!!

Nå er jeg lei hormoner, det er ikke mange ukene til sammen siden september 2008 at jeg ikke har brukt noen form for hormoner - enten det har vært for å forberede frys og få de avbrutt, eller for at vi har hatt ferskforsøk.... Nå er det hormonfri i to mnd ihvertfall - jippi :D Har jo ikke noen god erfaring fra frys i mai i fjor, men det får ikke hjelpe.....

Nå skal jeg nyte både påsken og 17. mai uten å tenke at jeg ikke kan ta meg et glass vin til maten, eller en kaffe/baileys i solveggen ;)

1 kommentar:

  1. Både vin og Baileys høres helt fortreffelig ut!! ;) Selv om man selvfølgelig helst vil være i en situasjon hvor man ikke får lov på mange måneder. Leit at det ikke gikk denne gangen heller, men det er jo positivt å kanskje få frys i naturlig syklus, da...! Sender over en STOR klem, Flippy!!

    SvarSlett