tirsdag 9. mars 2010

I natt jag drømte.....

Jeg sitter her og får ikke sove igjen...... Drømte så herlig om at mannen og jeg ble foreldre til ei vakker lita jente! Det var så mye rart i drømmen, vi var i et tv-studio, men mannen satt i sofaen her med veslejenta på brystet. Og så skulle jeg amme, og hun sugde villig vekk - kjenner fortsatt melkesprengen i ene puppen..... Ble jo sååååå skuffa når jeg bråvåkna og hun ikke var her...... Ble liggende litt våken, og ble plutselig superkvalm og måtte rett og slett stå opp, for jeg var helt sikker på at jeg skulle kaste opp for første gang på nesten 30 år :( Jeg har jo fullstendig panikk for det, så jeg kledde på meg og satte meg litt ute på trappa - flott stjernehimmel men kaldt (-6) så jeg gikk inn igjen.....travet rundt på stua og kjøkkenet, men måtte ut en tur til, så jeg gikk og satte på motorvarmeren på bilen.....inn igjen og inn på badet, men der ble det for varmt så jeg ble svimmel - så meg i speilet og var likblek :o Gikk på stua igjen og leste avisen fra i går og måtte på do, gikk og gjorde det jeg skulle der - og plutselig er kvalmen nesten helt vekk :)

Så her satt jeg da, lys våken og undrer meg på om drømmen var 'sann' - har drømt sånn med de tre andre omtrent på denne tiden også, så jeg håper jo.... Men, siden jeg alt har tissa to ganger siste timen, så kan jeg ikke teste til morran i dag heller - rekker ikke å samle opp mer enn tre timer før jeg må reise på jobb......ikke at det er noe hinder altså, skal ikke drikke noe særlig før det, så kanskje ;)

Jaja, det var min natt......

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar