tirsdag 17. august 2010

Dagens kontroll....

Slimhinna var fin på nesten 6 mm, egget var på 15 mm så det var jo kjempebra.....men, om jeg følger tidligere sykluser, så får jeg el på torsdag - og da blir hele greia avbrutt :( Jeg må få el på onsdag, søndag eller mandag om det skal bli innsett, siden eggene er 2 og 3 dager gamle skal de settes inn på to eller tre dpo......

Litt skuffa nå, har kjøpt el-tester som jeg fikk beskjed om, men siden Ullevål har stengt lørdag og søndag så ser det ikke lovende ut - jeg er cd 10 i dag.....

2 kommentarer:

  1. Har de stengt for innsett også altså? trodde de satte inn på lørdag i hvert fall hvis det var det som måtte til.

    Huff, håper egget har vett til å løsne på riktig tid :nemlig:

    SvarSlett
  2. De har stengt for alt i helgene, dessverre :( Ingen positiv el-test i dag heller.....

    SvarSlett