mandag 9. august 2010

Skal vi se.....

....Hva har skjedd i det siste tro?
Jo, jeg har vært og kjøpt meg klær :D Fikk på meg bukse i str 29" på H&M og i str 38 på Lindex - da var jeg fornøyd! Og så kunne jeg kjøpe topper i str M uten at de satt som pølseskinn, så da blir andre her fornøyd også, med at jeg flytter ut av teltene mine og inn i klær :p Kjøpte den olabuksa på Lindex og fire topper på H&M, men måtte tilbake i dag og kjøpe en bukse til, hehe, like greit å kjøpe to når man først finner noen som sitter pent :) Og da fant jeg jammen en 'golfjakke' og en denimkjole også gitt - på Cubus, så nå blir det bra!

Bikkjene er levert på kennel i dag, dvs de to største (og yngste), lille babyen min var litt engstelig, men det gikk da bra det også :) Lo-dotten blir hjemme sammen med kattene. Vi reiser på kjærestetur til Kiel for å feire 3-årsdagen vår, i morra er det tre år siden vi møttes på Color Festival, men siden den båten ikke går lenger, så ble det Color Magic i stedet - men det er jo en knall-båt, vi var jo med den i fjor sommer også :) Denne gangen har vi slått på stortromma og bestilt oss 5-stjerners suite, så der skal vi nok kose oss!!!! Skal se om jeg får lagt inn bilder når vi kommer dit :)

Ellers ringte jeg Ullevål i dag, og fikk time til ul tirsdag 17. august :) Spennende å se om syklusen holder seg, og kanskje vi får innsettingen på pappa's 70-årsdag den 23.! Som forøvrig også er eldstemanns dåpsdag ;) Er så klar for at det skal lykkes nå.......siste sjanse liksom......

Men, nå er det på tide å pakke litt :D

1 kommentar:

  1. Da er det gøy å handle klær :D Håper dere får en goood tur og kos dere masse..

    SvarSlett