mandag 30. august 2010

Huff.....

Blenda tester i dag også - både billigtest og ClearBlue :( Og, CB skryter jo av at den gir sikkert svar fire dager før ventet mens - og det er i dag :s Er det virkelig ikke meninga at mannen og jeg skal få vårt lille lykketroll altså? Skulle ønske jeg var stinn av penger, så skulle vi reist til Danmark eller Hausken og tatt et forsøk der, for det er mange som lykkes hos dem, som ikke har lykkes i det offentlige her...... Argh :@ Jaja, toget har ikke gått helt ennå, får prøve og holde motet oppe i fire dager til, men kjenner at det ikke er like lett nå...... Følelsen av å ikke ha klart det denne gangen heller, blir bare sterkere for hver time som går!

4 kommentarer:

  1. Ikke gi opp håpet enda, vennen. Jeg fikk første supersvake strek 11 dpo. Ikke alle tester positivt like tidlig.

    SvarSlett
  2. Takk :) Jeg vet jo det, men jeg har endelig begynt å innse at jeg kanskje må gi mannen den triste beskjeden om at han aldri kommer til å bli pappa......det er fryktelig vondt :(

    SvarSlett
  3. Veldig trist å lese, vennen. Men som buffy sier, ikke for sent å teste + ennå!! :kryss:

    SvarSlett