fredag 27. august 2010

Noen som har erfaring med el-tester????

Fikk plutselig for meg i stad, at jeg skulle prøve en el-test, hehe, og da var det sånn omtrent 4 timer siden jeg hadde tissa..... Har de digitale fra CB, hadde jo igjen noen siden før el dette forsøket, som forøvrig er første gang i hele mitt liv jeg har sett en el-test......

Disse testene skal jo vise blankt eller et smil i kontrollruta, nå var den jo selvfølgelig blank der, men på staven som man setter i (og tar ut igjen etterpå) så var det en sterk kontrollstrek og en svak teststrek.....identisk med hvordan det så ut tre dager før el..... Er det alltid sånne streker på disse testene? Det står jo i bruksanvisningen at man ikke kan legge vekt på disse strekene, men jeg kan jo ikke la være å fundere litt heller, da ;)

3 kommentarer:

  1. Vet ikke helt hvordan det funker, spes ikke med disse CB-ene. Om man får strek eller om den må være sterkere enn kontroll eller hva. Men: velger å tolke det som at du er gavid!!! :glis:

    SvarSlett
  2. Hehe, er nok ikke noe sikkert i disse strekene - g-testene er jo blenda-blenda ;) Men, jeg har aldri fått strek før i denne prøverkarusellen, så det er moro å se en åkke som :)

    SvarSlett
  3. Hvis det er digital så blir det vel alltid strek på de og gravitester :)

    Du må få knallpositiv el-test for å være gravid samme hvilken test du bruker =)

    SvarSlett