mandag 23. august 2010

Går det veien nå?

De ringte fra Ullevål litt før kl 1130, da var vi på Gran - de hadde først tatt ut et 8-delt egg av fryseren (det var fra første uttaket i 2008) men det klarte ikke tine-prosessen......så tok de ut et perfekt 4-delt egg fra mars, og det var fortsatt perfekt og 4-delt da de satte det inn kl 1245 :D Så da er jeg ruger på et perfekt lite lykketroll, og håper det holder seg der inne til midten av mai...... Legen og sykepleieren var overimponert over at jeg har gått ned 13 kilo siden forrige forsøk også, så imponerte at de glemte å spørre om røykinga, og sende med meg resept på Progestan og dokumentasjon på timene der - kom heldigvis på det før vi reiste ut av parkeringsplassen :)

Men, ble jo så klart bekymra da jeg kom hjem og gikk på do, for da kom det blodblandet slim på papiret :s Nå skal det sies at hun ikke kom seg inn i livmora med slangen på første forsøk og måtte stive den av før forsøk nr to, så håper bare det er litt skrubbsår etter det...... Trøster meg med det at når lykketrollet var så vanskelig å få inn, så er det enda vanskeligere for det å komme ut *fnis*

Så, da er det bare å krysse fingre og tær de neste 1,5 ukene - dvs, jeg skal bestille billigtester nå, og begynner å teste så fort de kommer i posten, he he.... Har jo ikke tatt noen medisiner nå, så kan ikke få falskt positivt ihvertfall ;) Og så har jeg ikke turt å bestille før, i tilfelle vi ikke fikk noen egg å sette inn - ville blitt dobbelt så vondt å sitte med en haug tester og ikke få prøve en gang.....

Og, på toppen av alt, så er det fortsatt en liten søsken-eskimo i fryseren! Må bare satse på at pappas 70-års dag bringer lykke, og så har jeg sett litt på tallene (neida, jeg er ikke helt spik, spenna, gærn :p) dette var vårt 9. forsøk, satser på at alle gode ting er tre ganger tre, jeg vil være 39 når babyen evt kommer (3 og 9) og minsten vil fylle 9 år i mai - og da blir jo også en evt termin :)) Haha, noe må man jo bry hjernen med :p

6 kommentarer:

  1. Gratulerer så mye med innsetting :)

    Krysser fingrer og tær:)

    SvarSlett
  2. Grattis som ruger på ett super-egg!!!
    Håper alle 3-tallene bringer lykke, og at du får ruge i mange mange måneder!! :klemme:

    SvarSlett
  3. Grattis som ruger på lykketrollet!!! Og ja, var det vanskelig å få inn så er det vanskelig å dette ut :D

    SvarSlett
  4. Grattis som ruger!!! Krysser for at det går veien denne gang!!!

    SvarSlett
  5. Åe, tusen takk, dere *klemmer på*

    SvarSlett