onsdag 25. august 2010

Hvorfor så likegyldig?

Ja, det lurer jeg på i natt :) Denne gangen har jeg ingen følelse på åssen det går over hodet.... Sa i kveld, at jeg synes lykketrollet er slem, som ikke kan gi noe hint what so ever :( Jeg har jo liksom alltid hatt en følelse om at det går eller ikke går liksom...... Og, i det jeg hadde sagt det, så stakk det tre ganger i livmora, hahaha, ikke paranoid jeg - bare litt *humre*
Det er dag fire etter el i dag, og rugedag nr to (sånn teller jeg det, for det meste av døgnet i går var lykketrollet i magen), og det er nok for tidlig å kjenne noe festing uansett - selvom jeg selvfølgelig liker å innbille meg at jeg hadde festeblødning allerede i går *koko* når jeg kom hjem fra Oslo..... Jaja, venter på testene jeg bestilte i går, og akter å starte med selvpiningen så fort de kommer :$

Fikk ringt Ullevål i dag også, hadde jo bare fått med meg 30 Progestan-kapsler i går - og skulle ha 120 :o Men, reagerte ikke på at jeg bare fikk ei pakke, var fortsatt i gledesrus over å ha fått satt inn et lykketroll...... Det var apoteket på Ullevål som hadde gjort feil, så de skulle sende meg resten av kapslene - det er vel progesteron eller noe sånt, tror jeg, som skal gjøre forholdene bedre for et egg å feste seg......orker ikke å søke opp akkurat nå ;) Uansett så hadde jeg igjen 18 kapsler fra mai i fjor, så da har jeg til tre dager ekstra der også, så dette ordner seg nok! Glemte å sette dem i går kveld da - er visst blitt senil også *fnis* Og det er da jeg tenker at jeg ikke er like engasjert i dette forsøket, som jeg har vært før.......skummelt, men litt godt også! Jeg prøver også å huske folat hver dag, og babyklister - men, er ikke veldig flink til det heller :( Og, røyken, hmmmmmm, ingen kommentar på nuværende tidspunkt :$

2 kommentarer:

  1. Tar du 6 kapsler om dagen?? 2 stykk tre ganger om dagen da eller?

    Det blir vel en fin grøt :knegg:

    Og du bør jo virkelig kaste røyken da. Blodårene trekker seg jo sammen av røyk og du må ha feite blodårer så egget kan feste seg vettu! *vifter med pekefinger*

    SvarSlett
  2. Jepp, 6 stykker om dagen, no skikkelig klin *æsj* Truseinnlegg er på plass nå, orker ikke å skifte truse hele tida ;)
    Har så liten tro på dette, at røyken ikke blir kasta før positiv test - tror jeg......Vet jo at jeg burde gjort det for lengst *klasker seg sjøl på lanken*

    SvarSlett