mandag 23. august 2010

I overkant spennende.....

De tar ikke ut egg av fryseren før kl 10!!!! Dvs at vi er omtrent framme på Ullevål før de kan si om det blir noe å sette inn eller ikke :( Jeg ringte nå, og de var fryktelig vanskelige......skålene måtte stå i to timer før de kunne legge i eggene, fikk jeg beskjed om, og så må de jo se an en stund om de fortsetter å dele seg..... Jaja, da blir det en Oslotur på oss uansett, men kjenner at jeg ikke trengte å bekymre meg i flere timer til :( Sist gang fikk jeg beskjed kl 9 liksom, siden vi har et par timer å kjøre.....

2 kommentarer:

  1. Dette blir innmari spennende, men jeg har trua på at naturlig syklus gjør susen og at eggene overlever. Krysser fingrene for at alt går bra i dag!!
    :klemme:

    SvarSlett
  2. Åå så spennende! Og skjønner at det er litt FOR spennende akkurat nå ja. Håper dere er på Ullevål eller er ferdige nå og at du ruger nå :D

    SvarSlett