fredag 27. august 2010

Teste-terroren er i gang :p

Starta selvfølgelig i går, med en blenda test - både morgen og kveld :) Har en haug med tester, så denne gangen skal det virkelig dokumenteres om det kommer en bitteliten skyggestrek! Her skal ikke grubles over hvor tidlig den kunne kommet, så starta i gooood tid *hehehehehe*

Testen var selvsagt blenda i dag også, men man kan ikke vente annet 7 dpo heller - bare jeg som er litt (mye?) tullete :$ Men, være sikker - det er ikke bare meg!

Har jo hatt litt stikkinger i livmorområdet helt siden dagen etter innsett, men det regner jeg med kommer av Progestanen.....det samme med halsbrannen jeg våknet med i dag :( Ellers har jeg fortsatt ikke noen formening om hvordan dette går, men er totalt forberedt på at vi ikke lykkes, og må innstille oss på et liv uten kjærlighetsbarnet..... Det er vel kanskje sånn, at noen er forutbestemt til noe annet, ikke vet jeg...... Men, en gang må man jo sette sluttstrek, og med den økonomien vi (ikke) har, så blir det etter dette forsøket :( Dessuten så synes jeg at 9 forsøk er respektabelt.....alderen jobber heller ikke med meg, så for hvert år øker også sjansene for at det vil være noe galt med babyen også :s

Men, om vi vinner i lotto før jeg blir for gammel for de private klinikkene, så skal jeg ikke si bombesikkert at det ikke vil bli et forsøk til ;) Uansett, så får vi se hvordan dette går - om en uke bør det være fullt mulig å få et svar på det :D Da begynner jeg jo på skolen også, så uansett har jeg noe å se fram til!

Lille skilpadde ville ikke spise noe i går, håper den spiser i dag......blir jo bekymret for lille vennen.....

Vi reiser en tur på vogna i dag også, må hente hjem sofaen fra forteltet bl.a - er jo snart de stenger for sesongen..... Neste år tror jeg vi må satse på en campingplass litt nærmere, sånn at vi har mulighet til å bruke vogna litt mer :s Det blir svindyrt å betale i dyre dommer for å ha vogna stående en plass og ikke få brukt den - vi kunne bodd på hotell og enda gått i overskudd med det vi har betalt i år..... Har vel bare vært der 3-4 helger og en uke i ferien, da blir det for dumt - og dyrt :(

1 kommentar:

  1. Heier på deg!!! Håper du får strek i morgen :klemme:

    SvarSlett