onsdag 14. september 2011

Årets jentetur vel overstått =)

Da var årets jentetur vel overstått =)

Vi reiste til Kiel med Color Magic på mandag, det var litt bølger, men vi kosa oss masse :) Vi spiste pizza og koste oss på lugaren med sjokolade og potetgull, vi shoppet og vesla var i Aqualand - helt alene, fikk gratis inngang fordi hun hadde bursdag ;)

Det var dessverre ingen andre barn på båten på vesla sin alder, men vi koste oss likevel!

Turen hjem ble litt mer turbulent, en del mer bølger, men vi fikk handla et par bursdagsgaver og noen småting til gutta og mannen, minsten fikk Knerten og Karoline-dukker, gubben fikk en 5-pak med tobakk og en liter Campari , eldstemann får også et par småting, men de skriver jeg ikke her, for han får det ikke før til helgen ;-p Vesla kjøpte seg litt klær, sminke og småting for bursdagspengene sine, jeg kjøpte meg en lommebok :) Vesla fikk en tur til i Aqualand, men fortsatt var det ingen andre der, så hun koste seg i skliene og strømmen alene - jeg tok en Cola Zero og så på henne og litt ut av vinduet, de vurderte å stenge pga bølgene, og tankene som forsynte skliene var tomme pga vannet hadde skvulpet ut... Vi spiste forresten kjempegod italiensk is også - de lager sjøl etter oppskrift fra Italia, det var KJEMPEGODT!

I natt fikk jeg et angstanfall, har vært mye plaget med klaustrofobi tidligere, men de siste årene har det egentlig gått greit...men i natt kom det et anfall etter at vesla hadde sovnet - det var IKKE moro, men heldigvis så gikk det over etter et par timer og jeg fikk sove en time :) Men, pga sjøgangen var det mye knirk og lyder, så vesla våknet etterhvert og etter at vi hadde sjekka alle skap og lagt håndklær i døra til dusjkabinettet, fant vi ut at døra til safen sto og slo, så jeg stappa ei badekåpe inn i safen så døra ikke gikk igjen, og da ble det stille :) Noen ganger holdt vi på å trille ut av senga, så vi sovna ikke før i 5-6 tida på morrakvisten igjen, så når klokka ringte 8 var vi trøtte...men, det var bare å sprette opp så vi rakk frokosten før vi skulle i land!

Hadde flaks da vi kom til Oslo S, for toget gikk bare en halvtime etterpå, så slapp mye venting :)

Har fortsatt litt sjø i kroppen, men regner med den er borte igjen i morra tidlig - det har vært en fin tur, noen småting har lagt litt demper på turen, men alt i alt en koselig jentetur :-D

Nå gleder jeg meg til tur med gubben - hvor og når vet vi ikke enda, kanskje blir det ikke før senere i vinter, men vi skal snart på tur til Haugesund ihvertfall, bare oss to <3

Er på spraydag 11 i dag, og har fortsatt ikke merka noe til hetetoktene...en uke igjen til sprøytestart :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar