lørdag 3. september 2011

Vekta går fortsatt nedover =)

I dag veide jeg meg igjen, for første gang på flere uker - og vekta viste 64 kilo!!! Bmi'en er nå på 22, i mars 2010 var den på nesten 29 :-o Gikk jo ned 13 kilo eller no i fjor, men så kom det på noen igjen på forsøket i februar :( Begynte optimistisk på lavkarbo igjen før sommeren, men det har sklidd
  v e l d i g  ut, men likevel har altså vekta nå gått ned fra over 70 og til 64 uten at jeg har anstrengt meg nevneverdig :)

Dette må da være et supert utgangspunkt før forsøket? Vekta var på 63 kilo på første svangerskapskontroll med alle unga, så da må det da være ganske optimalt vektmessig før spraystarten denne gangen ihvertfall... Spraystart er i morra, håper jeg husker det da, hehe - kanskje litt vel avslappet denne gangen...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar