fredag 23. september 2011

Enda en dag er gått =)

Jepp, da har enda en dag gått, og i dag har vi henta en sovesofa som eldstemann skal ha på sitt nyopp-pussede rom, må vaske den - skal prøve mer Vanish ;-)

Ellers har vi vært en tur på Marken, unga fikk kjøre karuseller og kosa seg masse!

I tillegg fikk vi bryllupsgave av nabo'n - jeg tror vi har verdens beste naboer <3

Hadde jo ikke tenkt å lage noen takkekort, siden vi ikke hadde selskap og derfor heller ingen gaver - men, nå har vi fått en flott blomsteroppsats fra mannens jobb og altså en pengegave av nabo'n, så i morra skal jeg prøve å scrappe to takkekort! Vi har jo ingen bilder fra bryllupet, men, man må vel ikke ha bilde på takkekort?
Jeg tenker liksom at det er jo bare ren høflighet, takknemlighet og folkeskikk å gi takkekort når man har fått gaver til en sånn anledning - hva mener du?

3 kommentarer:

  1. Bare sånn of topic: hvor lang tid tok det før du meldte deg som buzzador til du fikk vareprøver?

    Har dere ikke bilder, så må det vel være bedre at dere lager ett takkekort uten bilde. Hovedsaken er da at de som har gitt dere gaver føler at de blir verdsatt med et lite kort. Enten det er med eller uten bilde. :)

    SvarSlett
  2. Takker og bukker for kommentaren :) Tror jeg fikk tilbud om Vanish et par mnd etter jeg registrerte meg...men husker ikke *flau*

    SvarSlett
  3. Hehhe, godt å høre at det ikke er bare jeg som lider av gullfisk-syndromet ;)

    Beklager at jeg ikke har svart på kommentaren din på bloggen vår før nå, men nå har formen endelig vist seg fra sin bedre side.
    Svarer her inne også:
    Hadde jeg bare visst at jeg hele tiden har hatt pco i steden for å bli friskmeldt...Da hadde jeg fortsatt kuren med metformin, og cystene har kanskje ikke vært der. Men man kan ikke tenke over hva som har vært og hva som er blitt gjort feil. Må bare gripe ann situasjonen slik den er, å ta det derfra. :)

    Er nok trolig derfor jeg har blitt satt på kort-regime, for jeg skal bare bruke sprøyter i 7-10 dager. Så jeg slipper veldig billig unna ;)

    Klemmer masse på!

    SvarSlett